آموزش تشریفات رسمی
تیتر روزنامه های مهم دنیا
چالش خبر
قیمت لحظه ای طلا و دلار
بورس اوراق بهادار
کوتاهی بانک مرکزی در نظارت بر موسسات مالی و اعتباری :: سهام بلاگ

سهام بلاگ

اطلاعات مفید بورسی

سهام بلاگ

اطلاعات مفید بورسی

سهام بلاگ

اطلاعات اقتصادی-بورسی-قوانین و مقررات مبادلات سهام-اخبار مهم از بزرگان علم اقتصاد دنیا و کار آفرینان برتر

طبقه بندی موضوعی

کوتاهی بانک مرکزی در نظارت بر موسسات مالی و اعتباری

به گزارش تابش کوثر ؛ حسن نوروزی سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی، با بیان اینکه بانک مرکزی در زمینه نظارت بر موسسات مالی و اعتباری کوتاهی فراوانی کرده‌ است، گفت: بانک مرکزی علی رغم آنکه به این موسسات مجوز داده اما با جنجال فراوان اعلام کرد که به آنان مجوز نداده است.

 
سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی با اشاره به اینکه این موسسات مالی و اعتباری تنها بخشی از سرمایه خود را از دست داده‌اند، اظهار کرد: راهکار درست این است که از مالکان موسسات مالی و اعتباری وثیقه گرفته شود تا فرار نکنند و با کمک دولت و بانک مرکزی مشکل پیش آمده را حل کرد.

 
نوروزی با اشاره به فرار یکی از متهمان اصلی صندوق ذخیره فرهنگیان به خارج از کشور گفت: شرایط مالکان این موسسات مالی و اعتباری قابل قیاس با متهمان صندوق ذخیره فرهنگیان نیست و بنده معتقدم به جای دستگیری این افراد که فقط مال‌باخته هستند، باید از آنان به اندازه بدهی‌شان وثیقه دریافت شود تا با این شرایط بهتر بتوانند بدهی‌هایشان را پرداخت کنند.

 
 وی در پایان خاطرنشان کرد: متهمان فراری صندوق ذخیره فرهنگیان هم باید هر چه سریع‌تر از طریق پلیس اینترپل به کشور بازگردانده شوند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی