آموزش تشریفات رسمی
تیتر روزنامه های مهم دنیا
چالش خبر
قیمت لحظه ای طلا و دلار
بورس اوراق بهادار
ارزش تجارت چین با کشورهای راه ابریشم افزایش یافت :: سهام بلاگ

سهام بلاگ

اطلاعات مفید بورسی

سهام بلاگ

اطلاعات مفید بورسی

سهام بلاگ

اطلاعات اقتصادی-بورسی-قوانین و مقررات مبادلات سهام-اخبار مهم از بزرگان علم اقتصاد دنیا و کار آفرینان برتر

طبقه بندی موضوعی

ارزش تجارت چین با کشورهای راه ابریشم افزایش یافت

ارزش تجارت چین با کشورهای حوزه ابریشم در 9 ماه سال جاری میلادی در مقایسه با دوره مشابه در سال 2016، پانزده درصد فزونی گرفته است.

به گزارش روز جمعه ایرنا از تلویزیون مرکزی چین، میزان تجارت چین با کشورهای مرتبط با راه ابریشم در این مدت به 786 میلیارد دلار رسیده است.

طرح راه ابریشم نوین از سال 2013 میلادی با ابتکار 'شی جین پینگ' رئیس جمهوری خلق چین و با ایجاد صندوقی با سرمایه 40 میلیارد دلار راه اندازی شد.

در این مدت شرکت ها و موسسات تجاری چین 9 میلیارد و 600 میلیون دلار به طور مستقیم در کشورهای حوزه راه ابریشم سرمایه گذاری کرده اند که این رقم هم در مقایسه با دوره مشابه سال قبل افزایش 29.7 درصدی نشان می دهد.

سرمایه گذاری کشورهای راه ابریشم در چین در 9 ماه سال 2017 میلادی با 34.4 درصد افزایش به چهار میلیارد و 240 میلیون دلار رسیده است.

شکل گیری راه ابریشم با همکاری چین و 24 کشور، باعث ایجاد 75 منطقه اقتصادی و تجاری و دستکم 209 هزار فرصت شغلی برای کشورهای مذکور شده است.

طرح جاده ابریشم زمینی و راه ابریشم دریایی نوین برای قرن بیست و یکم، بزرگترین برنامه اقتصادی قرن جاری در سراسر دنیا به حساب می آید و کشورهای قاره های آسیا، اروپا و آفریقا را به یکدیگر مرتبط می سازد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی