آموزش تشریفات رسمی
تیتر روزنامه های مهم دنیا
چالش خبر
قیمت لحظه ای طلا و دلار
بورس اوراق بهادار
اوضاع تحلیلی شرکت مس شهید باهنر :: سهام بلاگ

سهام بلاگ

اطلاعات مفید بورسی

سهام بلاگ

اطلاعات مفید بورسی

سهام بلاگ

اطلاعات اقتصادی-بورسی-قوانین و مقررات مبادلات سهام-اخبار مهم از بزرگان علم اقتصاد دنیا و کار آفرینان برتر

طبقه بندی موضوعی

اوضاع تحلیلی شرکت مس شهید باهنر

#فباهنر
شرکت مس شهید باهنر
شرکت مس شهید باهنر
بر اساس پیشنهاد هیات مدیره قصد دارد سرمایه اسمی خود را 25درصد از محل سود انباشته افزایش دهد.

این پیشنهاد پس از بررسی و اظهار نظر حسابرس باید توسط سازمان بورس تایید شود. پس ازان شرکت مجوز برگزاری مجمع و انجام افزایش سرمایه را خواهد داشت.

باهنر از محل قراردادهای جدید و افزایش حجم فعالیت ها توانست سودآوری خود را در سال 95 و 96 به شدت افزایش دهد. پس از بحث تبدیل ریال به تومان، موج دیگری از توجه و امیدواری به این سهم ایجاد شد ازین حیث که باهنر شریک تجاری بانک مرکزی در ضرب سکه است.

باهنر می تواند از محل راه اندازی طرح لوله های مسی شیاردار حجم قراردادهای خود را افزایش دهد. رشد درآمدها می تواند منجر به کاهش محسوس هزینه مالی شرکت گردد. همکنون باهنر 722میلیارد ریال سود خالص و هزینه مالی 270میلیارد ریالی دارد لذا شرایط برای اصلاح ساختار مالی مهیا است.

انجام افزایش سرمایه از انباشته و به طور کلی دریافت مطالبات و جلوگیری از خروج وجه نقد از فباهنر، میتواند با یک مدیریت صحیح، سود خالص را با رشد همراه کند. همکنون سود هر سهم شرکت 802ریال پیشبینی شده در حالی که سود سال 95 در سطح 615 ریال بوده است. در حالی بهار سال جاری 201ریال سود برای هر سهم باهنر ساخته که در بهار 95 این شرکت زیان ده بوده است و در واقع شاهد روزهای خوب و روند رشد فباهنر هستیم.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی