آموزش تشریفات رسمی
تیتر روزنامه های مهم دنیا
چالش خبر
قیمت لحظه ای طلا و دلار
بورس اوراق بهادار
پرداخت وام ٤٢٤ میلیارد تومانی! :: سهام بلاگ

سهام بلاگ

اطلاعات مفید بورسی

سهام بلاگ

اطلاعات مفید بورسی

سهام بلاگ

اطلاعات اقتصادی-بورسی-قوانین و مقررات مبادلات سهام-اخبار مهم از بزرگان علم اقتصاد دنیا و کار آفرینان برتر

طبقه بندی موضوعی

پرداخت وام ٤٢٤ میلیارد تومانی!

 رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان تهران گفت: ٤٢٤ میلیارد تومان وام برای احیای واحد‌های صنعتی که با مشکلاتی مواجه بودند در 6 ماه نخست سال 96 پرداخت شد.
بورس کالا2

به گزارش افکارنیوز
، محمد رضا مس فروش، رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان تهران در حاشیه جلسه استانداری با روسای بانک‌ها در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دومین جلسه اعتباری استانداری تهران با بانک‌ها در حالی برگزار شد که عملکرد بانک‌ها در سال ٩٥ و شش ماه سال جاری مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.

وی افزود: در سال ٩٦ در مدت شش ماه، ١٠٢ جلسه با روسای بانک‌ها برگزار کردیم در حالی که در سال گذشته ٢٩٨ جلسه برگزار شد و البته مصوبات این جلسات در سال جاری رشد داشته است.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت بیان کرد: در سال جاری از میان ٤٦٧ مصوبه، ٣٠٦ مورد اجرایی شد.

مس فروش بیان کرد:بانک‌ها با ٢ هزار و ٤٥٨ مورد مشکل مواجه بودند که فراوانی آن در مشکل سیستم بانکی هزار و ١٠٨ مورد، تامین اجتماعی ٥٤٠ مورد  و مالیاتی٤٧٨ مورد بوده است.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت در ادامه با بیان اینکه در بخش صنعت به ترتیب بانک‌های صادرات، ملی، صنعت و معدن عملکرد بهتری داشتند، افزود: در بخش کشاورزی بانک کشاورزی عملکرد خوبی داشته است.

وی با بیان اینکه در سال ٩٥ در مجموع برای احیای واحد‌های صنعتی هزار و ١٦٧ مورد وام پرداخت شده که در مجموع رقمی معادل١٤٤٢ میلیارد تومان بوده است، ادامه داد:در شش ماه سال جاری ٥٠٢ مورد پرداختی انجام شده که در مجموع این تعداد وام رقمی بالغ بر ٤٠٠ میلیارد تومان وام برآورد شده است.

وی افزود: بعضی از بانکها در خصوص پرداخت وام عملکرد ضعیف تری داشتند که این به دلیل  اعتبار کم بانک‌ها است.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت در پایان گفت: قرار است  امسال در پرداخت وام از رقم  ٢ هزار ٥٠٠ میلیارد تومان  عبور کنیم.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی