آموزش تشریفات رسمی
تیتر روزنامه های مهم دنیا
چالش خبر
قیمت لحظه ای طلا و دلار
بورس اوراق بهادار
اتصال شتاب به شبکه جهانی با همکاری شرکت ترکیه‌ای و پککو(خبر خوش بانکی) :: سهام بلاگ

سهام بلاگ

اطلاعات مفید بورسی

سهام بلاگ

اطلاعات مفید بورسی

سهام بلاگ

اطلاعات اقتصادی-بورسی-قوانین و مقررات مبادلات سهام-اخبار مهم از بزرگان علم اقتصاد دنیا و کار آفرینان برتر

طبقه بندی موضوعی

اتصال شتاب به شبکه جهانی با همکاری شرکت ترکیه‌ای و پککو(خبر خوش بانکی)

شرکت ایزیکو با قرار دادن یک آگهی در صفحه اول وب‌سایت خود، از اتصال ۲۳۰ میلیون کارت پرداخت الکترونیکی ایرانی به شبکه جهانی از طریق این شرکت خبر داده و ضمن برشمردن برخی مزیت‌های بازار ایران، مشتریان خود را به استفاده از این فرصت دعوت کرده است.

iyzico-way2pay-index-94-11-26

یک شرکت خدمات پرداخت مستقر در استانبول در وب‌سایت خود از توافقی با طرف‌های ایرانی خبر داد که درنتیجه آن ارتباط بین شبکه شتاب و شبکه جهانی برقرار خواهد شد (اینجا را ببینید). این شرکت که بانک جهانی از سرمایه‌گذاران اصلی آن به شمار می‌رود، در سال ۲۰۱۲ تأسیس شده و شعار خود را «پرداخت آسان» انتخاب کرده است.

همچنین مدیرعامل و یکی از مؤسسین ایزیکو در گفت‌وگو با بلومبرگ طرف ایرانی قرارداد را شرکت ایرانی تجارت الکترونیک پارسیان (PECCO) معرفی کرده و افزود: «نقش ما در ایران مشابه نقش شرکت آمریکایی PayPal در آلمان در بدو توسعه پرداخت دیجیتال در آن کشور است.» (+)

وی ادامه داد: «دو کشور ایران و ترکیه از بازارهای مهم منطقه هستند و جمعیتی مشابه و بسیار جوان دارند. ضریب نفوذ اینترنت و کارت‌های الکترونیک در هردو کشور بالاست بنابراین گسترش فعالیت‌های شرکت ما به ایران بسیار معقول است.»

بازتاب خبر این همکاری را در «بلومبرگ» و «واشنگتن‌پست» ببینید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی