آموزش تشریفات رسمی
تیتر روزنامه های مهم دنیا
چالش خبر
قیمت لحظه ای طلا و دلار
بورس اوراق بهادار
توضیح مختصری در خصوص سایت TSETMC :: سهام بلاگ

سهام بلاگ

اطلاعات مفید بورسی

سهام بلاگ

اطلاعات مفید بورسی

سهام بلاگ

اطلاعات اقتصادی-بورسی-قوانین و مقررات مبادلات سهام-اخبار مهم از بزرگان علم اقتصاد دنیا و کار آفرینان برتر

طبقه بندی موضوعی

توضیح مختصری در خصوص سایت TSETMC

http://www.tsetmc.com


آموزش TSETMC یا در واقع همان دیده بان بازار بورس سهام به این ترتیب است که شما می‌توانید آخرین قیمت‌های سهام را به صورت لحظه‌ای دنبال کنید. عرضه و تقاضا و آخرین قیمت‌های معامله شده. حجم معامله و اطلاعاتی از جمله EPS و p/e شرکت‌ها را به صورت لحظه‌ای مشاهده کنید. فیلم آموزشی زیر را مشاهده کنید.


همه افراد حرفه‌ای در بورس با سایت TSETMC کار می‌کنند و روزانه سهام‌های خود را در این سایت دنبال می‌کنند. سایت TSETMC.com در حال حاضر دقیق‌ترین و به روزترین اطلاعات قیمت‌های سهام را به سهامداران ارایه می‌کند. این برای سازمان بورس اوراق بهادار است و یک سایت رایگان می‌باشد و همه افراد می‌توانند بدون عضویت در آن، از آخرین اطلاعات سهام مورد نظر خود در بورس تهران با خبر شود. شما می‌توانید به صورت لحظه‌ای شاخص کل بورس ، عرضه و تقاضا و حجم معاملات انجام شده یک سهم ، آخرین قیمت، کمترین و بیشترین قیمت ، قیمت پایانی یک سهم و اطلاعات بسیار لحظه‌ای بسیار زیادی را در این سایت بدست آورید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی