آموزش تشریفات رسمی
تیتر روزنامه های مهم دنیا
چالش خبر
قیمت لحظه ای طلا و دلار
بورس اوراق بهادار
کاهش عرضه آیفون ایکس به علت استقبال پایین :: سهام بلاگ

سهام بلاگ

اطلاعات مفید بورسی

سهام بلاگ

اطلاعات مفید بورسی

سهام بلاگ

اطلاعات اقتصادی-بورسی-قوانین و مقررات مبادلات سهام-اخبار مهم از بزرگان علم اقتصاد دنیا و کار آفرینان برتر

طبقه بندی موضوعی

کاهش عرضه آیفون ایکس به علت استقبال پایین

سرویس تکنولوژی -

درحالی‌که پیش‌بینی می‌شد استقبال از آیفون ایکس با فرارسیدن فصل تعطیلات کریسمس بیش از گذشته شود، اما در عمل این اتفاق رخ نداده است.

به گزارش تجارت‌نیوز، به نقل از بلومبرگ؛ این روزها مدیران ارشد اپل چندان به خاطر فرارسیدن فصل تعطیلات کریسمس خوشحال نیستند، زیرا تحلیل‌گران می‌گویند خرید این گوشی قرار نیست رونق فوق‌العاده‌ای بگیرد و در سه‌ماهه اول سال ۲۰۱۸ بازار تقاضای فوق‌العاده‌ای برای گوشی یادشده نخواهد داشت.

هم‌زمان با اوج فصل خرید کریسمس نشانه‌های عدم استقبال گسترده از گوشی آیفون ایکس پدیدار شده و بررسی‌های موسسه Sinolink Securities حاکی‌ست میزان عرضه آیفون ایکس در سه‌ماهه اول سال ۲۰۱۸ به ۳۵ میلیون واحد گوشی می‌رسد که ۱۰ میلیون واحد گوشی کمتر از پیش‌بینی‌های قبلی است.

Sinolink Securities بر این باور است که بعد از موج اولیه تقاضا برای خرید آیفون ایکس، حالا بازار نگران آن است که این تقاضا ادامه نیابد. به نظر می‌رسد مهم‌ترین علت عدم استقبال گسترده از آیفون ایکس قیمت بالای آن باشد که به ۱۰۰۰ دلار می‌رسد و این درحالی است که برخی رقبای چینی اپل گوشی‌های باکیفیتی را با قیمت‌های کمتر در بازار کشورهایی هم‌چون هند و چین عرضه کرده‌اند.

اعلام این اخبار به ضرر شرکت‌های آسیایی همکار اپل نیز تمام شده و باعث شده ارزش سهام تعدادی از آن‌ها در شرق آسیا چند درصدی سقوط کند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی