آموزش تشریفات رسمی
تیتر روزنامه های مهم دنیا
چالش خبر
قیمت لحظه ای طلا و دلار
بورس اوراق بهادار
آپ کامل­ترین اپلیکیشن موبایلی حوزه مالی کشور :: سهام بلاگ

سهام بلاگ

اطلاعات مفید بورسی

سهام بلاگ

اطلاعات مفید بورسی

سهام بلاگ

اطلاعات اقتصادی-بورسی-قوانین و مقررات مبادلات سهام-اخبار مهم از بزرگان علم اقتصاد دنیا و کار آفرینان برتر

طبقه بندی موضوعی

آپ کامل­ترین اپلیکیشن موبایلی حوزه مالی کشور

بانک و رسانه : سه سال از زمانی که آسان پرداخت پرشین اپلیکیشن آپ را به‌عنوان جایگزینی آسان و مطمئن برای پرداخت USSD معرفی کرد، می‌گذرد. از سال ۹۳ تاکنون این اپلیکیشن با توجه به خدمات و سرویس‌هایی که به کاربران ارائه کرده توانسته جای خود را در گوشی بیش از هشت میلیون کاربر باز کند

و به پرتراکنش‌ترین و یکی از پرکاربردترین­ اپلیکیشن‌های فارسی کشور تبدیل شود. اپلیکیشن آپ در حالی یکه‌تاز پرداخت موبایلی کشور است که با توجه به خدمات و سرویس‌هایی که روی این اپ ارائه می‌شود، از کامل‌ترین و کاربردی‌ترین اپلیکیشن‌های حوزه خدمات مالی کشور به‌شمار می‌رود.
از مهم­ترین خدماتی که توسط این اپلیکشن ارائه می‌شود می‌توان به خرید بلیت قطار، بیمه‌نامه شخص ثالث اتومبیل، خرید شارژ برای سیم‌کارت‌های اعتباری تمامی اپراتورها، خرید و تمدید انواع سرویس اینترنت، سرویس کارت به کارت و واریز وجه به حساب موسسات، سازمان‌ها و نهادهای خیریه و … اشاره کرد.
آنچه در ادامه می‌خوانید مروری اجمالی بر سرویس‌ها و خدماتی است که در اپلیکیشن آپ در دسترس کاربران قرار دارد.

– خرید شارژ: با استفاده از این سرویس می‌توانید برای خود یا دیگران از تمامی اپراتورهای ایرانسل، همراه اول، تالیا، رایتل و آپتل شارژ خریداری کنید.
– خرید بسته اینترنت: از هر گروهی از کاربران اینترنتی ( ۳G و ۴G، وایمکس، ADSL) که باشید می‌توانید از این طریق حساب اینترنت خود را خریداری یا تمدید کنید.
– پرداخت قبض موبایل و تلفن ثابت: مشترکان همراه اول می‌توانند هنگام استفاده از این خدمت صورت حساب میان دوره و پایان دوره خود را استعلام کنند و اقدام به پرداخت قبض خود کنند. همچنین مشترکان تلفن ثابت در شهر تهران هم می‌توانند از این طریق، اقدام به پرداخت قبض تلفن ثابت خود کنند.
– قبض خدماتی: پرداخت کلیه قبض‌های خدماتی شامل قبض آب، برق، گاز و تلفن از طریق بارکدخوان یا وارد کردن شناسه قبض و شناسه پرداخت، با آپ امکان‌پذیر است.
– کارت به کارت: انتقال وجه از مبدا ۱۹ بانک (بانک‌های ملی، کشاورزی، اقتصاد نوین، شهر، دی، انصار، سامان، سپه، حکمت ایرانیان، مهراقتصاد، آینده، پست‌بانک، قوامین، سرمایه، ایران زمین، توسعه تعاون، گردشگری، صنعت و معدن و رسالت) در اپلیکیشن آپ امکان‌پذیر است. به‌زودی بانک‌های دیگر نیز به این سرویس اضافه خواهد شد.
– بیمه: با اپلیکیشن آپ به آسانی می‌توان در هر ساعت از شبانه‌روز و حتی روزهای تعطیل بیمه‌نامه شخص ثالث خریداری و آن ‌را در سراسر کشور به‌صورت رایگان دریافت کرد. خرید بیمه‌نامه شخص ثالث با استفاده از اپلیکیشن آپ کاربران می‌توانند با نصب و استفاده از اپلیکیشن آپ روی گوشی تلفن همراه هوشمند خود، بدون مراجعه حضوری به شعب یا نمایندگی‌های بیمه، با حفظ تخفیف‌های قبلی اقدام به خرید بیمه‌نامه شخص ثالث کنند و بیمه‌نامه خود را در محل دلخواه به صورت رایگان تحویل بگیرند.کاربران اپلیکیشن آپ همچنین می‌توانند بیمه‌نامه‌های مسافرتی خارج از کشور، آتش‌سوزی مسکونی، آتش‌سوزی طرح اصناف، حوادث انفرادی، حوادث سفر داخل کشور را به‌صورت آنلاین تهیه کنند.
– خرید بلیط قطار: این سرویس جهت سهولت تهیه بلیت‌های مسافرتی قطار طراحی شده و کاربران می‌توانند به سرعت و فارغ از هر گونه محدودیت زمانی و مکانی در کمتر از یک دقیقه بلیت سفر خود را تهیه و روی اپلیکیشن آپ دریافت کنند. در این سرویس امکاناتی چون فهرست و ویژگی انواع قطارهای مسافرتی رجاء، تاریخ و زمان حرکت قطارها، استعلام خودکار مشخصات مسافران ، امکان رزرو دربست یک کوپه و … فراهم شده و کاربران می‌توانند با طی مراحل ساده‌ای بلیت سفر خود را از طریق اپلیکیشن آپ تهیه کنند.
– تله‌پرداز: سرویس خاص پرداخت بدون نیاز به وجود کارت بانکی از طریق اپلیکیشن آپ تله­پرداز نام دارد که امکان خرید از هزاران فروشگاه مجهز به کارتخوان آپ، پرداخت هزینه­های دفاتر خدمات الکترونیک قوه قضائیه و نمایندگی­های بیمه ایران را فراهم کرده است.
خدمات پرداخت‌ نیکوکاری به حساب مستقیم بیش از ۲۰ موسسه، نهاد و سازمان خیریه، پرداخت خدمات خودرویی، خرید سیم‌کارت آپتل، کیف پول، مدیریت کارت‌های بانکی، مدیریت تراکنش‌ها و … از دیگر خدماتی است که اپلیکیشن آپ در اختیار کاربران قرار داده است. گفتنی است این اپلیکیشن در آینده نزدیک میزبان خدمات متنوع دیگری مانند خرید بلیت هواپیما و ارائه خدمات پرداخت سازمان­های گوناگون و … خواهد بود که به طیف گسترده مشتریان آپ ارائه خواهد شد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی