آموزش تشریفات رسمی
تیتر روزنامه های مهم دنیا
چالش خبر
قیمت لحظه ای طلا و دلار
بورس اوراق بهادار
ترافیک درخواست برای مجوز تاکسی اینترنتی ر :: سهام بلاگ

سهام بلاگ

اطلاعات مفید بورسی

سهام بلاگ

اطلاعات مفید بورسی

سهام بلاگ

اطلاعات اقتصادی-بورسی-قوانین و مقررات مبادلات سهام-اخبار مهم از بزرگان علم اقتصاد دنیا و کار آفرینان برتر

طبقه بندی موضوعی

ترافیک درخواست برای مجوز تاکسی اینترنتی ر

 فارس: مدیر کسب و کارهای نوین اتاق اصناف ایران گفت: در هفته حداقل ۳ یا ۴ مراجعه‌کننده برای مجوز اپلیکیشن‌های حوزه حمل و نقل داریم که نشان از مسیر حرکت جامعه به کسب و کارهای نوین دارد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون فناوری اطلاعات و ارتباطات ICT ، محمدطاهر فاضلی مدیر کسب و کارهای نوین اتاق اصناف ایران تاکید کرد: با وجود آنکه ساختار اصناف تا حدودی سنتی است، اما ما میل و شوقی که در اصناف می‌بینیم، گویای این است که خود کسب و کارهای سنتی نیز میل دارند که به سمت نوین شدن پیش بروند.

فاضلی ادامه داد: ما در هفته حداقل 3 یا 4 مراجعه‌کننده برای مجوز اپلیکیشن‌های حوزه حمل و نقل داریم و این مسیر حرکتی جامعه را نشان می‌دهد و ما قصد داریم که برای کسب و کارهای سنتی نیز پلت‌فرمی ایجاد و معرفی کنیم تا بتوانند با کمترین هزینه به فضای مجازی راه پیدا کنند.

وی در مورد مساله تعدد مجوزها که مشکل بسیاری از کسب و کارهای سنتی در این روزها است، نیز گفت: چالشی که برای کسب و کارهای اینترنتی در ماه‌های گذشته داشتیم،‌یکی مربوط به کوتاه کردن فرآیند دریافت مجوز بوده و دیگری به معضل نیاز به مراجعه به چند نهاد مختلف برای کسب مجوز مربوطه می‌شده که سعی کرده‌ایم، سازوکاری بیندیشیم که این مشکلات مرتفع شوند.

فاضلی تصریح کرد: در همین زمینه تعاملات خوبی هم با وزارت صنعت، هم سازمان گردشگری و دیگر سازمان‌ها صورت گرفت، به این ترتیب در حال حاضر هر فرد باید ابتدا ای‌نماد را دریافت کند و بعد به اتحادیه فضای مجازی رجوع کرده و جواز خود را دریافت کرده و به راحتی فعالیت خود را آغاز و انجام دهند.

وی در خاتمه تاکید کرد: از حدود یک ماه پیش اتاق اصناف و کمیسیون ICT اتاق بازرگانی ایران جلساتی مشترکی را با حضور استارتاپ ها و کسب و کارهای نوپا و فعال حوزه  ICT برگزار می‌کنند که امیدوار هستیم، باعث مرتفع شدن بسیاری از مشکلات کسب و کارهای نوین شود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی