آموزش تشریفات رسمی
تیتر روزنامه های مهم دنیا
چالش خبر
قیمت لحظه ای طلا و دلار
بورس اوراق بهادار
فراخوان همه سپرده گذاران فرشتگان بدون درنظر گرفتن میزان سپرده :: سهام بلاگ

سهام بلاگ

اطلاعات مفید بورسی

سهام بلاگ

اطلاعات مفید بورسی

سهام بلاگ

اطلاعات اقتصادی-بورسی-قوانین و مقررات مبادلات سهام-اخبار مهم از بزرگان علم اقتصاد دنیا و کار آفرینان برتر

طبقه بندی موضوعی

فراخوان همه سپرده گذاران فرشتگان بدون درنظر گرفتن میزان سپرده

 موسسه کاسپین اعلام کرد همه سپرده گذاران تعاونی منحل شده فرشتگان می توانند «بدون در نظر گرفتن جدول زمان بندی» از بیستم آبان ماه برای دریافت مطالبات خود به شعبه های منتخب مراجعه کنند.
موسسات مالی غیر مجاز
به گزارش ایرنا، در اسفند 1394 موسسه کاسپین از انحلال و ادغام هشت تعاونی غیرمجاز شامل فرشتگان، الزهرا، دامداران و کشاورزان کرمانشاه، عام کشاورزان مازندران، حسنات اصفهان، پیوند مشهد، بدر توس و امید جلین از شورای پول و اعتبار مجوز گرفت.

از اواخر اردیبهشت ماه امسال با اختصاص خط اعتباری از سوی بانک مرکزی تعیین تکلیف سپرده گذاران تعاونی منحل شده فرشتگان با حدود ٥٠٠ هزار سپرده گذار، آغاز شد و تا سقف 2میلیارد ریال پیش رفت اما در مردادماه به دستور محاکم قضایی برخی حساب های کاسپین به درخواست شاکیان، مسدود و روند پرداخت متوقف شد.

سیزدهم آبان ماه پرداخت مطالبات سپرده گذاران تعاونی منحل شده فرشتگان با اختصاص خط اعتباری از سوی بانک مرکزی و رفع انسداد برخی حساب ها توسط قوه قضاییه تا سقف 2 میلیارد ریال از سر گرفته شد و مدیرعامل موسسه کاسپین زمان یک هفته ای را برای این امر پیش بینی کرد.

این موسسه برای مراجعه سپرده گذاران، یک جدول زمانی را منتشر کرده بود.

اکنون بر پایه اطلاعیه تازه این موسسه، تصمیم برای مراجعه همه سپرده گذاران تعاونی منحل شده فرشتگان بدون در نظر گرفتن جدول زمان بندی با هدف تسریع در پرداخت مطالبات و اختصاص خط اعتباری جدید از سوی بانک مرکزی گرفته شده است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی