آموزش تشریفات رسمی
تیتر روزنامه های مهم دنیا
چالش خبر
قیمت لحظه ای طلا و دلار
بورس اوراق بهادار
حضور کرباسیان و بانک در کمیسیون اقتصادی/تغییرات اخیر در مناطق آزاد به‌واسطه عمل به قانون جدید بود :: سهام بلاگ

سهام بلاگ

اطلاعات مفید بورسی

سهام بلاگ

اطلاعات مفید بورسی

سهام بلاگ

اطلاعات اقتصادی-بورسی-قوانین و مقررات مبادلات سهام-اخبار مهم از بزرگان علم اقتصاد دنیا و کار آفرینان برتر

طبقه بندی موضوعی

 مسعود کرباسیان وزیر اقتصاد

نائب‌رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: صبح امروز جلسه‌ای در کمیسیون اقتصادی پیرامون آخرین وضعیت عملکرد مناطق آزاد در مجلس برگزار خواهد شد.

علی اکبر کریمی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، با بیان اینکه صبح امروز جلسه مهمی در خصوص آخرین وضعیت عملکرد مناطق آزاد در کمیسیون اقتصادی برگزار خواهد شد، گفت: بر اساس تبصره ذیل ماده 23 قانون برنامه ششم توسعه، اختیارات، ساختار و تشکیلات مناطق آزاد و ویژه اقتصادی به وزارت اقتصاد انتقال یافته، در همین راستا تغییر و تحولاتی در مسئولان دبیرخانه و مناطق آزاد داشته‌ایم.

عضو کمیسیون اقتصادی با ابراز اینکه در زمان وزیر سابق اقتصاد جلساتی در خصوص حکم مورد اشاره در برنامه ششم در مجلس  برگزار شد، گفت: با توجه به تغییر و تحولاتی که در رأس وزارت اقتصاد و دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد ایجاد شد، جلسه‌ای در کمیسیون برگزار خواهد شد تا ابهامات موجود پیرامون این حکم برطرف شود.

وی تأکید کرد، بر اساس این ماده قانونی، مسئولیت قانونی اداره مناطق آزاد به‌عهده وزیر اقتصاد است و ایشان بعد از رئیس جمهور باید پاسخ‌گوی کلیه مسائلی که در حیطه مناطق آزاد اتفاق می‌افتد، باشد.

به گزارش تسنیم، اخیراً ابهاماتی در خصوص فعالیت برخی شرکتهای تولیدی در مناطق آزاد و استفاده آنها از معافیتهای این مناطق مطرح شده است. گفتنی است برخی نمایندگان مجلس نیز پیگیریهایی را نیز در این خصوص در دستور کار قرار داده‌اند.


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی