آموزش تشریفات رسمی
تیتر روزنامه های مهم دنیا
چالش خبر
قیمت لحظه ای طلا و دلار
بورس اوراق بهادار
وعده دولت و مجلس برای افزایش سهم بخش خصوصی در اقتصاد ایران :: سهام بلاگ

سهام بلاگ

اطلاعات مفید بورسی

سهام بلاگ

اطلاعات مفید بورسی

سهام بلاگ

اطلاعات اقتصادی-بورسی-قوانین و مقررات مبادلات سهام-اخبار مهم از بزرگان علم اقتصاد دنیا و کار آفرینان برتر

طبقه بندی موضوعی

وعده دولت و مجلس برای افزایش سهم بخش خصوصی در اقتصاد ایران

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران از وعده دولت و مجلس برای افزایش سهم بخش خصوصی در اقتصاد ایران خبرداد.
بورس کالا2
به گزارش ایسنا مازندران، غلامحسین شافعی در آیین کلنگ زنی مجتمع جدید اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی مازندران با بیان اینکه مازندران جایگاه ویژه‌ای در اتاق ایران دارد، اظهار کرد: دولت وعده داده است که سهم بخش خصوصی را در اقتصاد کشور ارتقاء دهد هر چند این سیاست فعلا در حد گفتار است اما حرکت دولت برای تحقق این مهم امیدوار کننده است.

وی مردمی کردن اقتصاد را غنیمتی بزرگ برای کشور دانست و اظهار کرد: امیدوارم این سیاست و هدف با سرعت بیشتری تحقق یابد هر چند بخش خصوصی باید میدان ورودش را ایجاد کند تا در صورت تحقق این مهم، از قبل برنامه‌ریزی درست داشته باشد و دچار مشکل نشود.

شافعی با بیان اینکه اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران در نظر دارد اتاق‌های استانها را تقویت کند، اظهار کرد: اعطای سهم بیشتر از اقتصاد کشور توسط بخش خصوصی نیازمند ورود اتاق بازرگانی است که تحقق این مهم نیز نیازمند تقویت و تجهیز اتاق استانها است.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران با بیان اینکه تحقق افزایش سهم بخش خصوصی نیازمند همراهی دولت و مجلس دارد، اظهار کرد: در این راستا حرکت‌ها و فعالیت‌های حداقلی اما رو به جلویی از مجلس شورای اسلامی و دولت مشاهده کرده‌ایم که امیدواری به آینده را افزایش داده است.

شافعی از تدوین برنامه‌ای جامع توسط اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران خبر داد و اظهار کرد: در این برنامه چهار شاخص استانداران، روسای اتاق استان‌ها، روسای مجمع نمایندگان استان‌ها در مجلس شورای اسلامی و روسای دانشگاه‌های دولتی در نظر گرفته است.

وی در ادامه افزود: در این سند پیشنهادی که هفته آینده به هیئت دولت تقدیم می‌شود، تمرکز زدایی در برنامه نویسی اقتصاد کشور در نظر گرفته شده است به گونه‌ای که هر استان بسته به اقلیم و شرایط موجود می‌تواند برنامه اقتصادی خود را تدوین، تببین و اجرایی کند.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران با بیان اینکه اگر استانداران اختیارات لازم را برای ارائه برنامه‌های توسعه و پیشرفت مناطق نداشته باشند توسعه اقتصادی استان‌ها رقم نخواهد خورد، تصریح کرد: اتاق‌های بازرگانی در سراسر کشور باید بدانند شاخص‌های اقتصادی دنیای امروز تغییر یافته و باید شاخص‌های اقتصادی را در زیرساخت‌های فضای مجازی بیابیم.

رئیس پارلمان بخش خصوصی کشور در پایان تاکید کرد: اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی مازندران باید از درون ساختمان زیبایی که بنا می‌کند دستاوردهای زیبا و تاثیرگذار را برای اقتصاد استان استخراج کند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی