آموزش تشریفات رسمی
تیتر روزنامه های مهم دنیا
چالش خبر
قیمت لحظه ای طلا و دلار
بورس اوراق بهادار
نارضایتی از روند کند پرداخت سپرده های تعاونی های اعتبار منحله :: سهام بلاگ

سهام بلاگ

اطلاعات مفید بورسی

سهام بلاگ

اطلاعات مفید بورسی

سهام بلاگ

اطلاعات اقتصادی-بورسی-قوانین و مقررات مبادلات سهام-اخبار مهم از بزرگان علم اقتصاد دنیا و کار آفرینان برتر

طبقه بندی موضوعی

نارضایتی از روند کند پرداخت سپرده های تعاونی های اعتبار منحله

چندی است که روند پرداخت سپرده های تعاونی اعتبارهای منحل شده از جمله ثامن‌الحجج کند شده است.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری اخبار بانک، بحران تعاونی های اعتبار غیرمجاز چند سالی است آغاز شده اما متاسفانه هنوز با وجود گذشت این همه مدت به پایان نرسیده است.

موسسات مالی مجاز
بانک صادرات
متولی پرداخت بدهی های تعاونی اعتباری میزان در ابتدای آغاز ساماندهی با مدیریت صحیح توانست در مدت کوتاهی بسیاری از سپرده گذاران را ساماندهی و سپرده های آنها را پرداخت کند.

اما به نظر می‌رسد چندی است روند ساماندهی کند شده و یا با عدم صدور اطلاعیه از سوی بانک مرکزی و یا بانک صادرات این گونه به نظر می‌رسد که روند پرداخت‌ها متوقف شده است.

همچنین مشتریان تعاونی اعتبار ثامن الحجج نیز چند وقتیست که پرداخت سپرده های خود را متوقف شده می بینند. بانک پارسیان متولی پرداخت بدهی های موسسه و یا اعتبار منحل شده ثامن الحجج است. اینگونه به نظر می رسد که در ابتدای راه سعی بر کاهش تعداد سپرده گذاران متمرکز بوده و در این راه سپرده گذارانی که مبالغ بالایی را داشته اند با مشکلاتی مواجه شده اند.

بهتر بود پس از پرداخت سپرده ها تا مبلغ ۵۰ میلیون تومان از آن به بعد بر اساس درصدی از مانده سپرده وجه سپرده گذاران پرداخت شود. به عنوان مثال کسانی که سپرده های بالای ۵۰ میلیون تومان دارند در مرحله اول ۵۰ درصد سپرده خود را دریافت تا در مراحل بعدی ساماندهی شوند.

از طرف دیگر سپرده گذاران تعاونی های زیر مجموعه موسسه کاسپین نیز همچنان از توقف پرداخت و دریافت شعب این موسسه ناراضی هستند.سپرده گذارانی که این روزها تجمعاتی را برگزار کرده اند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی