آموزش تشریفات رسمی
تیتر روزنامه های مهم دنیا
چالش خبر
قیمت لحظه ای طلا و دلار
بورس اوراق بهادار
ثروتمندترین زن جهان درگذشت+ تصاویر :: سهام بلاگ

سهام بلاگ

اطلاعات مفید بورسی

سهام بلاگ

اطلاعات مفید بورسی

سهام بلاگ

اطلاعات اقتصادی-بورسی-قوانین و مقررات مبادلات سهام-اخبار مهم از بزرگان علم اقتصاد دنیا و کار آفرینان برتر

طبقه بندی موضوعی

ثروتمندترین زن جهان درگذشت+ تصاویر


مالک بزرگترین امپراتوری محصولات آرایشی بهداشتی جهان با بیش از ۴۰ میلیارد دلار ثروت در سن ۹۴ سالگی درگذشت.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ایندیپندنت، «لیلیان بتانکور» وارث و مالک شرکت لوازم آرایشی بهداشتی اُرئال فرانسه با بیش از ۴۰ میلیارد دلار ثروت درگذشت.


ثروتمندترین زن جهان

یکی از بستگان بتانکور با تایید خبر درگذشت او اعلام کرد که وی روز گذشته (پنجشنبه) در خانه خود در غرب پاریس در سن ۹۴ سالگی درگذشت.

وبسایت اقتصادی فوربز رقم دقیق ثروتی که او به عنوان صاحب یکی از بزرگترین امپراتوری های لوازم آرایشی در جهان برای بازماندگان خود به ارث گذاشته است را ۴۴/۷ میلیارد دلار اعلام کرده است.

لیلیان بتانکور شرکت لوازم آرایشی بهداشتی اُرئال را در سال ١٩٥٧ از پدر شیمیدان خود که بنیانگذار آن بود، به ارث برد و اکنون آن را با ارزشی به مراتب بیشتر از قبل، برای دختر خود به ارث گذاشت.




لیلیان زمانیکه ١٥سال بیشتر نداشت به عنوان کارآموز وارد شرکت کوچک پدر خود شد و به مرور در این شرکت مسئولیت‌های مهمتری به عهده گرفت. او پس از مرگ پدرش در سال ١٩٥٧ میلادی صاحب اُرئال و رئیس هیئت مدیره آن شد و با همکاری همسر خود، آن را به یک نام جهانی تبدیل کرد.

 اُرئال اکنون بزرگترین تولید کننده محصولات آرایشی در جهان است.


خانه لیلیان بتانکور

لیلیان بتانکور در روزی که مُرد ثروتمندترین زن جهان بود و در فهرست کلی افراد ثروتمند جهان نیز پس از 12 مرد در رتبه سیزدهم قرار داشت.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی