آموزش تشریفات رسمی
تیتر روزنامه های مهم دنیا
چالش خبر
قیمت لحظه ای طلا و دلار
بورس اوراق بهادار
برخورد " افضل طوس" با خانواده ایثارگران :: سهام بلاگ

سهام بلاگ

اطلاعات مفید بورسی

سهام بلاگ

اطلاعات مفید بورسی

سهام بلاگ

اطلاعات اقتصادی-بورسی-قوانین و مقررات مبادلات سهام-اخبار مهم از بزرگان علم اقتصاد دنیا و کار آفرینان برتر

طبقه بندی موضوعی

برخورد " افضل طوس" با خانواده ایثارگران

 سیدعلی تقی آبادی - جناب سیف، ریاست بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، اخیرا" و بارها درمصاحبه های مطبوعاتی و صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران رو به خبرنگاران و دوربین و در مقابل چشم مردم، دروغ گفته اند!

موسسات مالی مجاز
درمورد موسسات مالی و اعتباری که می فرمایند اینگونه موسسات غیرمجازند.

بایدجهت استحضار هموطنان و یادآوری به جناب سیف گفت که روی تابلوهای نصب شده برسردرب موسسات مالی و اعتباری درج شده بود "تحت نظارت بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران" و جالب تر اینکه اکثر موسسات در صداو سیمای جمهوری اسلامی ایران تبلیغات داشته اند.

 حقیر در اینجا عرضم درخصوص موسسه مالی و اعتباری افضل طوس میباشدکه بایدگفت بیش از50%سپرده گذاران موسسه فوق الذکر ازخانواده های معزز شهداءجانبازان و آزادگان هستند که همه سپرده گذاران به دو دلیل، نقدینگی شان رادر موسسه افضل طوس سپرده کرده اند.

اول به این خاطرکه بر روی تابلوی نصب شده برسر درب شعبات افضل طوس درج شده بود، تحت نظارت بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و دوم به دلیل اینکه پشتوانه اش را بنیادشهید و امور ایثارگران می پنداشتند!

 در اینجا جهت یادآوری به دولت مردان ومتولیان اقتصادی یاد فرمایش جناب دکتر روحانی افتادم که در مناظره ها خطاب به جناب حاج آقای رئیسی می گفت :«شمارابه امام رضا (ع) قسمتان میدهم که از امام رضا(ع) خرج نکنید بگذاریدامام رضا(ع)برای مردم بماند.»

بایستی عرض کنم درخصوص موسسه افضل طوس ازنام شهداءو ایثارگران نه استفاده، بلکه سوءاستفاده کرده اند.

 جناب سیف، سوال حقیر از شمااین است: چرادر بدو شروع به کارتان که بیش از 4سال است که سکاندار بانک مرکزی هستید، نیامدید اعلام کنید که موسسه افضل طوس مجوز بانک مرکزی را ندارد؟ حال بعد از 4سال که سپرده گذاران افضل طوس به مرز 2 میلیون سپرده گذار رسیده،(باسود مثلا21%،) آمده اید و این سناریو را راه انداخته اید!

 حال بیش از3ماه است چنان استرسی به سپرده گذاران واردکرده ایدکه بیش ازهزاران نفر از آنها دربیمارستان ها بستری شده اند و به لطف شما، بیش ازصدهانفر هم به دیار باقی رفته اند! حال هم که به اصطلاح قرارشده است با بانک آینده ادغام شود!

درعرض این یک ماه چند ساز زده اید؟

 بایستی گفت سرکرده چپاولگران قرن گذشته شرف داشتند به چپاولگران و اختلاس گران امروزی! چراکه لااقل پایبند یک سری مرام و مردانگی بودند، ولی شما و همکارانتان و جناب وزیر امور اقتصاد و دارائی پایبند هیچ مرام و تعهدی نبوده و نیستید، چراکه اگر بودید لااقل به امضای خود احترام می گذاشتید!

نمیدانم به روز رستاخیز ایمان دارید؟ که فکر نمی کنم اعتقادی داشته باشید،چراکه اگراعتقاد داشتید، نه تنها بامال مردم که باجان مردم بازی نمی کردید.

لااقل به این بیاندیشیدکه آیندگان درباره تان چگونه قضاوت خواهندکرد؟

جناب سیف چنانچه عرایض حقیر را نادرست می دانید؟ پس بایدنتیجه گرفت که شما و وزیراقتصادودارائی اینکاره نیستید. پس بیائید استعفاء بدهیدشایدکاربلدی پیداشدو مشکلات مردم را حل کرد.

جناب سیف درادامه عرایضم درخصوص خودم عرضه بدارم که سی سال است که ازمسافرتمان زدیم، درست نخوردیم، درست نپوشیدیم تا بلکه پس اندازی داشته و فردا روزی که فرزندانم بزرگ شدند، دستانم را جلوی هرکس و ناکسی دراز نکنم. و امروز همان روز است که رسیده و حال به لطف شما، محتاج نامردان شده ام!

به قول معروف عنان مال خویش به غیرمسپارکه به وقت حاجت کم ازگدائی نیست. امروزِ من شده همان گدائی و این را بدانید که هزاران نفرمن جمله خود حقیر هرروز نفرین تان می کنیم.

درخاتمه عرایضم هرکس درهرپست ومقامی که هست وخدمت می کندو البته درقبال خدمتش مزد دنیوی اش را میگیرد و اجر اخروی او با خداوند مهربان است موفق باشد و هرکس درهرپست و مقامی که هست  و مزدش را میگیرد، ولی طمع کرده و مال مردم را هم از آن خود دانسته، بداندکه تاوان سختی بایدپس بدهد.

طول عمر بزرگ جانبازانقلاب امام خامنه ای را ازخداوندمتعال مسئلت می نمائیم.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی