آموزش تشریفات رسمی
تیتر روزنامه های مهم دنیا
چالش خبر
قیمت لحظه ای طلا و دلار
بورس اوراق بهادار
عرضه محصولات آرایشی با شیوه دارو :: سهام بلاگ

سهام بلاگ

اطلاعات مفید بورسی

سهام بلاگ

اطلاعات مفید بورسی

سهام بلاگ

اطلاعات اقتصادی-بورسی-قوانین و مقررات مبادلات سهام-اخبار مهم از بزرگان علم اقتصاد دنیا و کار آفرینان برتر

طبقه بندی موضوعی

عرضه محصولات آرایشی با شیوه دارو

رییس هیات مدیره انجمن تولید کنندگان فرآورده‌های شوینده، آرایشی و بهداشتی از ارائه پیشنهاد این انجمن به سازمان غذا و دارو جهت عرضه محصولات آرایشی همانند دارو خبر داد.

واردات لوازم آرایش
بختیار علم بیگی در گفت‌وگو با ایسنا، با اعلام پیشنهاد تغییر عرضه کالاهای آرایشی به سازمان غذا و دارو توسط انجمن تولید کنندگان فرآورده‌های شوینده، آرایشی و بهداشتی، اظهار کرد: پیشنهاد کردیم تا داروخانه‌ها با خرید از توزیع‌کنندگان مجاز محصولات آرایشی در جهت کنترل بازار عرضه این کالا اقدام کنند.

وی ادامه داد: براساس این پیشنهاد خرید و فروش‌های صورت گرفته در سیستم‌های توزیع ثبت می‌شود و در نهایت خریدار می‌تواند از اصالت کالای خریداری‌ شده که در مورد کالاهای تولید خارج صدق می‌کند مطلع شود.

رییس هیات مدیره انجمن تولید کنندگان فرآورده‌های شوینده، آرایشی و بهداشتی با بیان این که عرضه محصولات قاچاق برای فروشندگان که شامل داروخانه‌ها، فروشگاه‌های بزرگ و خرده‌فروشی‌ها ‌می‌شود سود بیشتری دارد، گفت: سود فروش محصولات ایرانی برای فروشندگان ۱۵ درصد و سود ناشی از محصولات خارجی بین ۳۰ تا ۴۰ درصد است.

علم‌بیگی افزود: پیشنهاد تغییر در نحوه عرضه محصولات آرایشی به سازمان غذا و دارو ارائه شده و منتظر ثبات در این سازمان پس از روی کار آمدن دولت دوازدهم هستیم تا در ارتباط با این پیشنهاد تصمیم‌گیری کنند، قطعا موافقت با این مساله موجب خواهد شد تا تغییر و تحول اساسی در فروش محصولات آرایشی توسط داروخانه‌ها باشیم و دیگر امکان خرید و فروش محصولات آرایشی قاچاق در چنین فروشگاه‌هایی وجود نداشته باشد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی