آموزش تشریفات رسمی
تیتر روزنامه های مهم دنیا
چالش خبر
قیمت لحظه ای طلا و دلار
بورس اوراق بهادار
اتهام میلیاردی به برادر رئیس جمهور :: سهام بلاگ

سهام بلاگ

اطلاعات مفید بورسی

سهام بلاگ

اطلاعات مفید بورسی

سهام بلاگ

اطلاعات اقتصادی-بورسی-قوانین و مقررات مبادلات سهام-اخبار مهم از بزرگان علم اقتصاد دنیا و کار آفرینان برتر

طبقه بندی موضوعی

اتهام میلیاردی به برادر رئیس جمهور

رییس جمهور روحانی

گروه سیاسی- جواد کریمی قدوسی نماینده مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار افکارنیوز با اشاره به  ضرورت برخورد قوه قضائیه با دانه داشت ها گفت: قوه قضائیه باید با دانه درشت ها و یقه سفیدها برخورد کند و ما دیدیم که در این زمینه حتی با برادر رئیس جمهور که دستیار ویژه وی بوده و مرتکب سوء استفاده مالی و فساد مالی ارزی شده بود، برخورد شد.

وی با بیان اینکه اتهام مالی حسین فریدون و همه کسانی که در ارتباط با وی پول رد و بدل کردند 70 میلیارد تومان است، تصریح کرد: قبل از انتخابات ریاست جمهوری، قوه قضائیه می خواست با حسین فریدون برخورد کند، اما رئیس جمهور مانع شد.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس افزود: در همین زمینه سه نفر از مقامات ارشد قوه قضائیه قبل از انتخابات ریاست جمهوری، با حسن روحانی رئیس جمهور دیدار کردند و مستندات فساد برادرش را به روحانی نشان می دهند اما وی مانع برخورد قضایی می شود.

کریمی قدوسی تصریح کرد: در نهایت تصمیم بر این شد تا برخورد با حسین فریدون بعد از انتخابات باشد.

وی اضافه کرد: بعد از انتخابات هم فریدون بازداشت و برای وی وثیقه سنگین صادر می شود که در نهایت با چانه زدن این وثیقه به 35 میلیارد تومان تقلیل می یابد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: این میزان وثیقه از داخل کابینه دولت روحانی جمع می شود و یکی از وزرا می گوید بیشتر این وثیقه را من تامین کردم.

کریمی قدوسی افزود: اینکه یک وزیر وثیقه سنگین برای رهایی یک متهم تامین کند، خیلی تکان دهنده است.

وی تصریح کرد: حتی نوبخت سخنگوی دولت در جمع خبرنگاران می گوید همه ما کمک کردیم تا فریدون آزاد شود. سوا این است که این کجای عدالت در حکومت اسلامی است.

نماینده مشهد و کلات اضافه کرد: آیا قانون اسلام، انقلاب، خون شهدا و ارزشهای نظام ما این را می گوید که اعضای کابینه برای آزادی یک متهم تلاش کنند و برای وی ثیقه تامین کنند؟.

کریمی قدوسی گفت: مصادیق  عدالت در حکومت اسلامی آن آتش داغ بود که حضرت علی (ع) به دست برادرش نزدیک کرده بود. وقتی عقیل برادر امیر المومنین کمی از بیت المال می خواست تا فقرش از بین برود، آتش داغ به دستش نزدیک اما در این دولت می بینیم که برای آزادی یک متهم 35 میلیارد تومان وثیقه جمع می کنند.

وی اضافه کرد: ما معتقدیم برخورد با حسین فریدون از نوع برخورد با فتنه است که باید با صبر و حوصله صورت گیرد تا موجب ریزش در افکار عمومی نشود.

چهره شاخص مجلس گفت: اینجانب عملکرد قوه قضائیه و شخص رئیس قوه قضائیه در برخورد با فتنه و فساد را قابل قبول می دانم.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی