آموزش تشریفات رسمی
تیتر روزنامه های مهم دنیا
چالش خبر
قیمت لحظه ای طلا و دلار
بورس اوراق بهادار
باز نشر اتفاقات خوب؛این قسمت:دهمین خانه فرزندان گلستان علی(ع) :: سهام بلاگ

سهام بلاگ

اطلاعات مفید بورسی

سهام بلاگ

اطلاعات مفید بورسی

سهام بلاگ

اطلاعات اقتصادی-بورسی-قوانین و مقررات مبادلات سهام-اخبار مهم از بزرگان علم اقتصاد دنیا و کار آفرینان برتر

طبقه بندی موضوعی

باز نشر اتفاقات خوب؛این قسمت:دهمین خانه فرزندان گلستان علی(ع)

نزدیک به یک سال قبل به همت جناب آقای علی انصاری و بنیاد خیریه تات مرکزی برای نگهداری کودکان بی سرپرست در مشهد افتتاح شد.
افتتاح مراکز خیریه


خانه فرزندان حضرت زینب(س) در حدود یک هزار مترمربع زیربنا، دهمین خانه فرزندان گلستان علی است که توسط بنیاد خیریه تات به این مجموعه اهداشده است.
دهمین خانه فرزندان گلستان علی(ع) با عنوان خانه فرزندان حضرت زینب(س) با حضور با حضور عموهای فیتیله ای و جمعی از مسئولان استان افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، امیر سرتیپ دوم رضا آذریان در مراسم افتتاح دهمین خانه فرزندان گلستان علی تحت عنوان «خانه فرزندان حضرت زینب»، افتتاح دهمین خانه فرزندان گلستان علی را به فال نیک گرفت و عنوان کرد: خیلی‌ها از برنامه‌های این موسسه بی‌خبرند و با آن آشنا نیستند.

وی با اشاره به اینکه حدود 6 سال پیش با فعالیت‌های گلستان علی آشنا شده است اظهار کرد: زمانی که از این موسسه بازدید داشتم برای اولین بار متوجه شدم این مکان بیش از آنچه فکر می‌کردم به بچه‌ها رسیدگی می‌کند.

فرمانده لشکر 77 پیروز ثامن‌الائمه بابیان اینکه اولین روز ماه مبارک رمضان را همراه با کارکنان و خانواده‌هایشان با بچه‌های گلستان افطار کردیم، ادامه داد: خانواده‌ها و کارکنان ارتش با بچه‌های موسسه گلستان آشنا شوند و به این بچه‌ها سر بزنند چون این‌ها نیاز به محبت و سرکشی دارند.

آذریان گفت: حضور مسئولان در بین این بچه‌ها باعث ایجاد علاقه و جذبه برای بچه‌ها می‌شود و همین مسأله باعث می‌شود این بچه‌ها جزء نیروهای انقلابی شوند.

وی با بیان اینکه شاید به‌عنوان یک مسئول نظامی وظیفه‌ای برای سرکشی به این بچه‌ها نداشته باشیم، بیان کرد: باید بدانیم این بچه‌ها به خاطر آموزش‌های خوبی که در این موسسه می‌بیند می‌توانند بهترین گزینه برای حفظ مرزهای انقلابی و دینی و مذهبی و جغرافیایی این کشور باشند.

مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی در ادامه این جلسه بابیان اینکه سمن‌ها سرمایه‌های اجتماعی استان هستند، عنوان کرد: در سطح استان 300 موسسه خیریه فعال هستند که به ایتام و سالمندان کمک می‌کنند.

حمید پوریوسف اظهار کرد: رشد و توسعه سمن‌ها از اولویت‌ها و جزو ضرورت‌هاست و در حال حاضر 700 سمن در خراسان رضوی فعال هستند و سعی داریم در برنامه پنج‌ساله تعداد و کیفیت این سمن‌ها را بالا ببریم.

وی با بیان اینکه گلستان علی در زمینه‌های دیگر نیز فعال است، اظهار کرد: توزیع غذا به نقاط محروم و حاشیه شهر مشهد شروع شده است.

مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی ادامه داد: سبد اجتماعی بهزیستی با طرح اطعام مناطق حاشیه‌ای شهر و مردم محروم آغازشده است و زنان و کودکان بی‌سر پست حاشیه شهر را تحت پوشش خود دارد.

علی فروتن، هنرمند برنامه تلویزیونی فیتیله‌ها نیز در این جلسه ضمن از تقدیر از موسسه «تات» برای اهدای این خانه به بچه‌های گلستان علی، کمک برای تولید محصولات فرهنگی به‌خصوص تولیدات تلویزیونی کودک را خواستار شد.
از بنیاد خیریه تات تحرکات عام المنفعه زیادی را بخاطر داریم، همانند ساخت بیمارستان خیریه سرطان، کمک های عام المنفعه به ایتام و نیز ساخت مسجد و مدرسه در نقاط کمتر برخودار کشور...

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی