آموزش تشریفات رسمی
تیتر روزنامه های مهم دنیا
چالش خبر
قیمت لحظه ای طلا و دلار
بورس اوراق بهادار
جوانترین وزیر کابینه روحانی همراه با ثبت رکورد :: سهام بلاگ

سهام بلاگ

اطلاعات مفید بورسی

سهام بلاگ

اطلاعات مفید بورسی

سهام بلاگ

اطلاعات اقتصادی-بورسی-قوانین و مقررات مبادلات سهام-اخبار مهم از بزرگان علم اقتصاد دنیا و کار آفرینان برتر

طبقه بندی موضوعی

جوانترین وزیر کابینه روحانی همراه با ثبت رکورد

س از گمانه‌زنی‌های مختلف، سرانجام وزیر ارتباطات معرفی یکی از معاونان خود برای تصدی این وزارتخانه در دولت دوازدهم را تایید کرد.
جوانترین وزیر پیشنهادی
به گزارش ایسنا، انتخاب نوشت: این فرد محمدجواد جهرمی است که معاون وزیر ارتباطات و رئیس هیات مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت است.
در صورت اعتماد نمایندگان مجلس به او، برای اولین بار فردی که پس از انقلاب متولد شده، به سمت وزارت خواهد رسید.
آذری جهرمی متولد سال ۶۰ در قم است. خانواده او یک شهید و یک جانباز تقدیم کشور کرده‌اند.
او دانش آموخته رشته مهندسی برق قدرت در دانشگاه صنعت آب و برق است.
از سال ۸۸ تا ۹۳ مدیرکل امنیت سیستم‌های ارتباطی سازمان تنظیم مقررات بود. سپس عضو غیرموظف هیات مدیره رایتل شد. از سال ۹۳ تا ۹۵ هم عضو هیات مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت بود و سرانجام معاون وزیر و رییس هیات مدیره همین شرکت شد.
در امور مربوط به فضای مجازی یکی از شناخته شده‌ترین مدیران دولتی به شمار می‌رود و در شورای عالی فضای مجازی مسئولیت‌های متعددی داشته است.
حتی در ارتباطات بین المللی هم دستی بر آتش داشته است. او که با زبان‌های عربی و انگلیسی آشنایی کامل دارد، مسئول کمیسیون مشترک ICT ایران و عراق و نیز ایران و روسیه بوده؛ در اجلاس APT هم نماینده ایران بود.
در مدت مسئولیت او در وزارت ارتباطات، فعالان این حوزه، عملکرد او در توسعه اینترنت در کشور را کم سابقه می‌دانند. حمایت بی چون و چرا از استارت آپ‌ها و همچنین بخش‌های کارآفرین زبانزد است.
قابل تامل اینکه اقدامات او در حوزه فضای مجازی و سیاست‌هایش درمورد فیلترینگ علیرغم حساسیت این موضوع در میان مسئولان همواره به دور از جنجال سازی و با آرامش همراه بوده است.
معرفی این مدیر متخصص، موفق و جوان به عنوان اولین وزیر پیشنهادی دهه شصتی بی تردید ضمن نشان دادن سیاست دولت دوم حسن روحانی مبنی بر اعتماد ویژه و کم سابقه به جوانان، ضمن ثبت یک رکورد یک آغاز بسیار امیدوارکننده برای پاسخ به مطالبات مردم خواهد بود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی