آموزش تشریفات رسمی
تیتر روزنامه های مهم دنیا
چالش خبر
قیمت لحظه ای طلا و دلار
بورس اوراق بهادار
برگزاری جشنواره ای به نام تعامل رسانه ها و بورس :: سهام بلاگ

سهام بلاگ

اطلاعات مفید بورسی

سهام بلاگ

اطلاعات مفید بورسی

سهام بلاگ

اطلاعات اقتصادی-بورسی-قوانین و مقررات مبادلات سهام-اخبار مهم از بزرگان علم اقتصاد دنیا و کار آفرینان برتر

طبقه بندی موضوعی

برگزاری جشنواره ای به نام تعامل رسانه ها و بورس

   بورس و رسانه

   مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بورس و اوراق بهادار از برگزاری نخستین جشنواره "بورس و رسانه" در آستانه 50 سالگی بازار سرمایه کشور، خبر داد.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ؛ یاسر فلاح گفت : سازمان بورس و اوراق بهادار در راستای افزایش سطح همکاری با رسانه های مکتوب، دیداری و شنیداری و همچنین قدردانی از تلاش و همت فعالان عرصه رسانه، نخستین جشنواره رسانه های فعال حوزه بازار سرمایه را همزمان با روز خبرنگار برگزار می کند.
مشاور رییس سازمان بورس اهداف این جشنواره را برشمرد و گفت: تقویت زمینه های اطلاع رسانی با محور افزایش سواد مالی جامعه، ارتقاء فرهنگ سرمایه گذاری بر پایه ارزش های اسلامی – ایرانی، تجلیل از نقش خبرنگاران در نقادی و هم افزایی حوزه های مالی و سرمایه ای، افزایش نقش رسانه ها در جامعه پذیری شهروندان در عرصه های گوناگون مالی و سرمایه ای و همچنین ارتقای سواد مالی جامعه و فرهنگ سازی در زمینه بازار سرمایه از مهمترین اهداف نخستین جشنواره "بورس و رسانه" است.
به گفته یاسر فلاح آثار قابل ارائه در این جشنواره متشکل از بخش رسانه های مکتوب و دیجیتال شامل روزنامه ها، نشریات ادواری، خبرگزاری ها و سایت های خبری – تحلیلی و همچنین بخش رسانه های دیداری و شنیداری شامل برنامه های رادیویی و سیما است.
مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بورس با تاکید بر اینکه شرکت همه خبرنگاران و فعالان رسانه ای کشور در این جشنواره آزاد است ؛ افزود : به بهترین آثار رسانه ای با موضوع «اقتصاد مقاومتی» جایزه ویژه جشنواره اهدا خواهد شد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی